piątek, 1 maja 2015

Przerwa

Misie!
Wiem, że długo nie ma rozdziału, ale niestety nie ode mnie to zależy - Ronnie zrobiła przerwę, która nie wiem jak długo potrwa, więc jak tylko doda rozdział, pojawi on się tu szybciutko.

Tymczasem zapraszam Was na fanfiction, z którym już naprawdę ruszam - tutaj możecie przeczytać go na bloggerze, ale raczej zapraszam Was na wattpada, na bloggerze jeszcze nawet nie zrobiłam wyglądu.

Ogólnie zaglądajcie do mnie na wattpada, tam też znajdziecie tłumaczenie OLWMFMS

Zapraszam też na mojego twittera, jest to fankonto i znajdziecie tam generalnie wszystko :)

Btw ostatnio mam fazę na Shawna Mendesa, lubicie go? Kocham jego piosenki, głos, wygląd, wszystko <3

Ogólnie chłopcy (albo już nie chłopcy) też nie są zadowoleni, że nie ma rozdziału.

(nie miałam serca nie dodawać Zayna)

Ola x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz